8 sierpnia 2019 roku, godz. 2:17
 Tekst dnia 9 sierpnia 2019 roku

Błędem, który często popełniają osoby cierpiące na problemy z poczuciem własnej wartości, jest przekonanie, że jesteśmy godni szacunku tylko wtedy, gdy jesteśmy godni podziwu.

tallea asterja
 9 sierpnia 2019 roku, godz. 18:40

Bywa, że ludzie mylą miłość z podziwem... masakra.
Cytat tak bardzo mi się podoba, że zabieram do swojego prywatnego zbioru.

 28 lipca 2019 roku, godz. 10:59
 Tekst dnia 31 lipca 2019 roku

Jeżeli nie pasuje maska, popraw twarz.

.Rodia marek
 5 sierpnia 2019 roku, godz. 15:40

fajnie napisałeś Wojtku, nie myślałem o tym w ten sposób, a to przecież oczywiste się wydaje

 19 lipca 2019 roku, godz. 16:43

Pielęgnuj swoją zazdrość a będziesz zbierać owoce obsesji.

 16 lipca 2019 roku, godz. 19:53

W przełomowych chwilach przyjaźń się nie łamie.

sprajtka Ala
 14 sierpnia 2019 roku, godz. 18:41

prawda...

 5 lipca 2019 roku, godz. 20:28
 Tekst dnia 6 lipca 2019 roku

Nie uciekajmy od samych siebie, bo nie jesteśmy miejscem, które można opuścić, ani rzeczą którą można przerobić.

fyrfle Mirek
 6 lipca 2019 roku, godz. 20:55

Warto jednak nie wracać do przeszłości, czyli jednak uciekać trzeba. Trzeba tezwalczać to co niepożądane, czyli kontrolować się. Nie do końca bycie sobą i ze sobą jest dobre.

 14 stycznia 2016 roku, godz. 13:11

Długie życie, to taka cholernie powolna śmierć...

fyrfle Mirek
 14 października 2019 roku, godz. 12:55

Cześć Jego Pamięci.

 7 lipca 2019 roku, godz. 15:53

8 lipca 2004 roku, godz. 19:46

Prolog: tak sobie właśnie pomyślałem, że gdyby w dzisiejszych czasach urzędowała Policja Myśli, to ze mną by nie było żadnego kłopotu, ponieważ sam piszę raporty z całego dnia. Obym nie popadł w jakąś manię. Wkrótce będzie mnie można zobaczyć jak jem bułkę, a zaraz potem skrzętnie notuję jej składniki oraz godzinę spożycia.
Jeśli byłbym w stanie prowadzić ten [...]

sprajtka Ala
 19 sierpnia 2019 roku, godz. 10:57

Rzadko piszę dziennik. Mam wrażenie, że nikt z tego co piszę nic nie zrozumie.
Ty piszesz tak, że chce się czytać, jakbyś był podobny " do nikogo"...taki swój;)

 1 lutego 2019 roku, godz. 00:32

Często łatwiej ułożyć jest coś na nowo, niż zmieniać to, w jaki sposób zostało wcześniej ułożone.

yestem yestem
 3 lutego 2019 roku, godz. 20:15

Wszelki duch... ;)
Czemu mamy iść na łatwiznę? Bo inni tak robią? ;)
Niektóre "budowle" klejone bez zachowania zasad, bez dołożenia staranności, bez zastosowania kosztownych środków i poświęcenia należytego czasu... grożą katastrofą, albo ich poprawianie jest zbyt kosztowne.
Łatwiej wtedy budować od nowa, od zera... a czasami musimy budować od nowa, bo... komuś się nie podobała nasza budowla.
Czasem jednak trzeba naprawiać stare, zaniedbane, źle budowane... bo jest kochane i wyjątkowe, nawet jeśli to trudne.
Pozdrawiam. :)

 25 czerwca 2013 roku, godz. 2:10

Dupa talerz talerz dupa talerz

Oddajcie mi tamtą Wisłę
jej brzeg sympatią ociekły
fontannę dotkniętą namysłem
spojrzeń ciepłych

Przywróćcie mi tamto lato
humor w nas śmiechem ćwierkał
i nie wstyd że głupkowato [...]

sciezkazawila Katarzyna
 6 stycznia 2014 roku, godz. 23:21

Dziękuję giulietko, mało gdzie można znaleźć takie natchnienie jak wśród cytatowych przyjaciół.

 6 maja 2016 roku, godz. 17:19

mijam się z ja, gdy przechodzę na ty

.Rodia marek
 6 maja 2016 roku, godz. 22:11

@Daria - najinteligentniejsze rozmowy to te które przeprowadziliśmy sami ze sobą ~ AgaZ - lubię schizo, czasem najlepiej ze sobą

@Klaudia - Paladin mnie natchnął. Wspominki mnie trochę naszły, ale już poszły, może zdążysz je dogonić heh

@Alicjo
Widzę Ty też ze mną na ty przeszłaś, wiec jesteśmy kwita [;

 14 marca 2016 roku, godz. 12:42

W młodości, wszystko jest na wyciągnięcie ręki.
Na starość, ręka jest za krótka.

yestem yestem
 14 marca 2016 roku, godz. 20:08

Kiedyś bardzo dokładne były szwajcarskie, ale teraz nawet frank nie jest stabilny. ;)
Pozostaje tylko niemiecki, z Mainflingen koło Frankfurtu, albo synchronizacja przez net, lub GPS. :D
Tylko nie bierz z kukułką. Trzeba po niej sprzątać, a poza tym one nie są zbyt dokładne. :P

 13 marca 2016 roku, godz. 1:09

Ból

Są tacy, co zadają
Myśląc, iż to praca domowa...

sand ann
 13 marca 2016 roku, godz. 18:14

no pewnie, nuda przecież taka ;)

Zeszyt użytkownika Radziem

Zeszyt o nazwie Bardzo osobiste.

Zeszyty

Aforyzmy

Po prostu aforyzmy wg mnie...

Bardzo osobiste

Teksty, które idealnie ujęły jakiś mój problem, moje emocje, przeżycia.

Ciekawe myśli

Ciekawe myśli.

Dłuższe, ciekawe

Zeszyt z nieco dłuższymi tekstami.

Dobre rady

Zeszyt z dobrymi radami.

Felietony

Najlepsze felietony.

Hi! IQ

Po prostu dobre haiku.

Inne myśli

Inne, tzn. chcę coś od nich, ale nie potrafię ich dodać do pozostałych zeszytów. Trafiają więc tu.

Jestem inspiracją

Cuda się zdarzają.

Kontrowersje

Głosy użytkowników.

Książka Cytaty.info

Gdyby miała zostać wydana książka pt. Cytaty.info, w tym zeszycie znajdują się teksty, które chciałbym w niej znaleźć.

Lubię to!

Te teksty są po prostu fajne.

Morze

Teksty głęboko po horyzont.

Motywujące cytaty

Cytaty znanych autorów - te, które są źródłem motywacji.

Muzycznie

Wpadają w ucho nie tylko słowa.

Nie zgadzam się

Teksty, z którymi się kłócę.

O grach

Teksty, cytaty o grach, na temat gier. Po prostu gry.

Optymistyczne

Nie muszą być humorystyczne. Grunt, że niosą pozytywne przesłanie.

Świeżość

Teksty so fresh, so clean.

Tomik Lily

Wiersze Lily, które będą w tomiku, który kupię.

Wciąż myślę

Teksty, z którymi nie chcę lub nie mogę do końca się zgodzić, a które niosą potencjał na to, by jednak ostatecznie się z nimi zgodzić.

Wyższy poziom abstrakcji

Gdy czytam i pojmuję z momentu wokół liter, a nie z ich połączeń, które tworzą słowa, które tworzą zdania.

Zabawa słowem

Tytuł mówi sam za siebie.

Zabawne cytaty

Cytaty, które mają wesoły charakter.

ok. 3 godziny temu

motylek96 dodał(a) do zeszytu tekst Życie jest jak bańka [...] autorstwa Naja

ok. 4 godziny temu

Neyk dodał(a) do zeszytu tekst Prawda jest jak "talerz [...] autorstwa sprajtka

ok. 4 godziny temu

sprajtka skomentował(a) tekst Warto mieć dystans [...] autorstwa R.A.K.

ok. 4 godziny temu

sprajtka wskazał(a) tekst Kiepska ta miłość, co [...] na kandydata do tekstu dnia, autor: onejka

ok. 4 godziny temu

piórem2 skomentował(a) tekst Czasem żeby zburzyć [...] autorstwa giulietka

ok. 4 godziny temu

piórem2 skomentował(a) tekst Pani rolnik szuka męża [...] autorstwa szpiek

ok. 4 godziny temu

ok. 4 godziny temu

piórem2 skomentował(a) tekst Jak muchy lgną do [...] swojego autorstwa

ok. 5 godzin temu

Sunbeam skomentował(a) tekst w ramionach niosę [...] autorstwa Adnachiel

ok. 5 godzin temu

kszyszunia dodał(a) do zeszytu tekst serce najskrytszych [...] autorstwa Adnachiel