17 września 2019 roku, godz. 19:26
 Tekst dnia 18 września 2019 roku

Pomysły moich powieści kryminalnych znajduję, zmywając. Jest to zajęcie tak głupie, że zawsze budzi we mnie myśl o zabójstwie.

tallea nieznane
 17 września 2019 roku, godz. 21:48

kupiłam zmywarkę, płacąc weną :)

 17 września 2019 roku, godz. 14:01
 Tekst dnia 18 września 2019 roku

***

I po co znowu się wleczesz
w tym swoim rudo - żółtym płaszczu

z chłodem w kieszeniach
i plączesz myśli
wiatrem niesfornym

po co ściemniasz i mglisz przykrótkie dni

ech
gdybyś tak zbłądziła

byłoby lato w przykrótkiej sukience
i słońce
na manowcach....

yestem yestem
 18 września 2019 roku, godz. 22:35

Wiedziałem, wszyscy wiedzieli. Gratulacje. :))

 19 września 2016 roku, godz. 23:18
 Tekst dnia 18 września 2019 roku

Życie bez miłości od życia bez sensu różni się tym, że w tym pierwszym nie ma sensu a w tym drugim miłości.

ODIUM
 dzisiaj, godz. 7:39

Zatem życie nas wszystkich jest bez sensu.

 23 maja 2019 roku, godz. 18:36
 Tekst dnia 17 września 2019 roku

Istnieją straty tak wielkie, że zostawiają człowieka z czymś gorszym niż pustka.

MyArczi Artur
 17 września 2019 roku, godz. 23:51

emocjonalnie na minusie

 7 listopada 2009 roku, godz. 7:39
 Tekst dnia 17 września 2019 roku

Próżnością nie zasłoni się wewnętrznej pustki.

motylek96 Ewa
 17 września 2019 roku, godz. 12:21

Ano nie. Chociaż bywają tacy, co próbują

 15 września 2019 roku, godz. 12:38
 Tekst dnia 16 września 2019 roku

kolor błękitu

kwiat to kwiat
korzeń łodyga woda
ziemia słońce i cień
to poruszające nim powietrze

błękitna wyspa
czująca nieważkość owada i świata
jak podcinany dzień
co nie przestaje się czerwienić

kwiat to ty
to czego nie potrafię wyrazić
i coś jeszcze

silvershadow Michał
 18 września 2019 roku, godz. 19:09

aj noł, nic na siłę.
chodzimy różnymi drogami, obserwujemy, wyciągamy wnioski, zapisujemy, błądzimy itd ...
czasem potrafimy się 'spotkać',
częściej niet -
jasne tylko, że "budzikom śmierć" ;)

 14 września 2019 roku, godz. 10:47
 Tekst dnia 16 września 2019 roku

Bar, cel, ona

Yokho
 16 września 2019 roku, godz. 20:06

To jest bardzo interesujący film, polecam. :)

 12 września 2019 roku, godz. 20:49
 Tekst dnia 16 września 2019 roku

W życiu nie chodzi o to, by przeżyć burzę, ale o to, by tańczyć w deszczu.

LiIi Lili
 16 września 2019 roku, godz. 19:33

I wyglada jak pastor

 13 września 2019 roku, godz. 22:29
 Tekst dnia 15 września 2019 roku

Nie próbuj odbudowywać tego,
co Ciebie totalnie zniszczyło...
Odbuduj Siebie.

LiIi Lili
 dzisiaj, godz. 8:47

Rozkminialam i sie zapetlilam. Patrzac na ta mysl w sensie : ratuj sie, kto moze, to jest ok

 13 września 2019 roku, godz. 10:59
 Tekst dnia 15 września 2019 roku

Popełniłem błąd, żyjąc przeszłością. Nie można jechać na koniu z twarzą zwróconą do tyłu i jednocześnie kontrolować jazdy.

 12 września 2019 roku, godz. 23:07
 Tekst dnia 14 września 2019 roku

codziennie przybijają go do krzyża
by nie przeszkadzał im
modlić się do własnych bogów

yestem yestem
 18 września 2019 roku, godz. 23:01

Marek, niekoniecznie, przekaz jest uniwersalny, chociaż skorzystałem ze znanego schematu opartego na wierze.
Pozdrawiam. :)

Cupido,
Dziękuję, miłego wieczoru. :)

 8 września 2019 roku, godz. 21:20
 Tekst dnia 14 września 2019 roku

Jesteś Wszechświatem, który przejawia się w ciele człowieka przez krótką chwilę.

 28 sierpnia 2019 roku, godz. 8:26
 Tekst dnia 14 września 2019 roku

26.08.2019r.

Północny balkon ma swój niepowtarzalny klimat. Lubię na nim żyć i obserwować na nim życie i z niego. Pelargonie. Nie tak dawno zaobserwowałem go jak był malutkim wyrostkiem gdzieś na jednej z łodyg. Wydawał się kruszyną. Kruszyną składającą się z kilku spiczastych mikro wyrostków w kolorze zielonym. Potem dostał jakby króciutkiej i cieniutkiej szyi, na której przechylił [...]

Strange one Adam
 18 września 2019 roku, godz. 17:56

Tak, ja polecam. Fajna lektura do kawy. Emanuje spokojem i można dowiedzieć się sporo o kwiatach.

 11 września 2019 roku, godz. 20:55
 Tekst dnia 13 września 2019 roku

Nie składam się z przekonań, tylko wątpliwości.

Jacob_Filth Jot
 18 września 2019 roku, godz. 12:28

Jak dla mnie, dobra jest też powiedź: "Ja jestem egocentrykiem zakochanym w sobie, ale że tam to ujmę, jest to miłość platoniczna" chyba jakoś tak

 10 września 2019 roku, godz. 11:02
 Tekst dnia 13 września 2019 roku

rozumiem

ileż trzeba przejść żeby zdjąć buty
przed ludzkim cierpieniem
nie mówić o ziemi obiecanej
jeśli nie przyniesie się jutro choćby szklanki wody

ileż trzeba zrozumieć by nie stukać w szkiełko zegarka
tylko samemu być dla człowieka wskazówką
godziną która nadejdzie

kwadransem po
co wciąż stoi i czeka

bo wszystko co chce minąć
tak często jest nie w porę

truman Kamil
 13 września 2019 roku, godz. 22:24

Tak, chodzi mi o du, de l' i de la. Przysparza mi ten rodzajnik bólu głowy. Hehe.

Teksty dnia

Na tej stronie zgromadziliśmy wyróżnione teksty dnia.

Poniżej prezentujemy teksty dzisiejszego dnia.

 7 listopada 2009 roku, godz. 7:39
 Tekst dnia 19 września 2019 roku

Okrucieństwo bogów wydaje się podejrzanie ludzkie.

 17 września 2019 roku, godz. 21:42
 Tekst dnia 19 września 2019 roku

Poezja zaplata warkocze. Proza je rozpuszcza.

truman Kamil
 18 września 2019 roku, godz. 18:17

Poezja to ten wiecznie spóźniony, zapominalski, ale kochany pan dozorca, co to bez niego to koniec świata pani popiołkowa.

Gdyby tylko owoc Twoich przemyśleń zechciał się skrystalizować w postaci aforyzmu, wiersza, opowiadania lub felietonu, pisz.

W przeciwnym razie godnie milcz.

kilka minut temu

PetroBlues skomentował(a) tekst w zwykłych bezbarwnych [...] swojego autorstwa

kilkanaście minut temu

LiIi skomentował(a) tekst Nie próbuj odbudowywać [...] autorstwa kbmars

ok. pół godziny temu

LiIi wskazał(a) tekst Ona i drzewo kwitnące [...] na kandydata do tekstu dnia, autor: Odys syn Laertesa

ok. pół godziny temu

LiIi skomentował(a) tekst Coś, co zjada ludzi [...] autorstwa Kullka

ok. pół godziny temu

LiIi wypowiedział(a) się we własnym wątku Stołówka - jedzenie [...]

ok. godzinę temu

truman wypowiedział(a) się w wątku Zapytam, odpowiem [...], którego autorem jest eyesOFsoul

ok. godzinę temu

Adnachiel skomentował(a) tekst świt się przebija [...] autorstwa giulietka

ok. 2 godziny temu

ODIUM skomentował(a) tekst Życie bez miłości od [...] autorstwa aforystokrata

ok. 2 godziny temu

Adnachiel dodał(a) do zeszytu tekst Okrucieństwo bogów [...] autorstwa Andrzej Coryell

ok. 2 godziny temu

motylek96 skomentował(a) tekst Widziałem dwoje [...] autorstwa wojtekp