25 kwietnia 2012 roku, godz. 20:28

19/20 kwietnia 2012

Wyszliśmy z kościoła, a w zasadzie wyszli wszyscy oprócz mnie i ojca. W ogóle tam nie weszliśmy. Ja, bo nie lubię kościołów. On, nie wiem, może nie lubi ślubów swych synów. A najpewniej to po prostu chciał być przy mnie. Nie czułem się najlepiej gdy staliśmy na tym parkingu. Coś nie grało.

Miałem pojechać po piwo małym, pokracznym samochodzikiem. Ktoś zapomniał, [...]

26 kwietnia 2012 roku, godz. 8:40

"a dalej?"
dalej jest 'rzeczywistość'

24 kwietnia 2012 roku, godz. 20:34

15/16 kwietnia 2012

Jezusy na krzyżu na jakiejś nadmorskiej przystani. Starej, zatęchłej, niszczejącej. No i zło, ukryte tam w zdechłych magazynach, patrzące na mnie swoimi oknami. Mieszkałem w jakiejś małej, brudnej kawalerce. Spałem z psem. Oboje niespokojnie budziliśmy się co jakiś czas. Złe stało za drzwiami. Czuliśmy, że chce wejść i wyrządzić nam krzywdę. Chwyciłem naszykowany trzonek [...]

25 kwietnia 2012 roku, godz. 19:36

zwracam honor
jest minus
tyle że ukryty

4 sierpnia 2011 roku, godz. 00:36

18/19 lipca 11

Jadę busem po jakimś górskim szlaku, nie ma asfaltu, to polna droga prowadząca bezpośrednio pod górę, do szczytu, nie widzę co jest za nią. Droga robi się bardzo stroma, tak, że samochód sam nie może już jechać. Wysiadam z niego i razem z ojcem pchamy go w kierunku szczytu. Nogi nam się obsuwają po piasku. Gdy docieramy na górę dostrzegamy, że w dolinie po drugiej stronie [...]

PetroBlues Świetlik
 4 sierpnia 2011 roku, godz. 12:49

Pisz dalej:)

1 sierpnia 2011 roku, godz. 23:56

15/16 lipca 11

Znajduję się na rynku mojego rodzinnego miasteczka, w samym środku parku, dokładnie w centralnym jego punkcie. Na miejscu słupa ogłoszeniowego na piedestale stoi duże, grube drzewo. Gdy wchodzę na cokół i staje na nim, co jest bardzo trudne, okazuje się, że na wysokości dwóch metrów drzewo jest przecięte i lekko obrócone względem swej osi. Dziwi mnie, że tak stoi, że nie przewrócił go wiatr. Stojąc na cokole samymi koniuszkami palców sięgam rękoma nad linię przecięcia drzewa i próbuję obracać górną częścią drzewa wokół osi pionowej tak, by dopasować fragmenty kory na linii podziału. Jest to bardzo trudne, drzewo jest ciężkie. W końcu jednak mi się udaje, choć kora nie jest dopasowana perfekcyjnie, uważam, że to wystarczy. Następnie na górnej części pnia drzewa zawieszam żółtą tablicę budowlaną z danymi firmy w której pracuję.

eyesOFsoul Kathaireo
 3 sierpnia 2011 roku, godz. 1:58

(...)drzewo jest ciężki.

?

23 lipca 2011 roku, godz. 11:59
 Tekst dnia 29 stycznia 2013 roku

13/14 lipca 11

Jestem na trawniku za blokiem moich rodziców. Na balkon wychodzi moja mama i coś do mnie krzyczy. Nie bardzo mogę to usłyszeć, lecz orientuję się, że chodzi jej o pranie, które wiatr zwiał z balkonu. Spoglądam pod nogi i faktycznie leży przede mną. Są to same koce z przypiętymi klamerkami. Chwilę później zza bloku wychodzi słońce. Jest większe niż zwykle, jak 2 lub 3 zwykłe słońca. Razi mnie i grzeje. Odwracam wzrok i widzę młode drzewo na którego gałęziach za pomocą klamerek rozpięte są koce, które spadły z balkonu. Tworzą coś w rodzaju parasola czy parawanu słonecznego. Chowam się za nim przed promieniami słońca, które uderzają w drzewo chwiejąc nim niczym wiatr. Drzewo ma cienkie gałązki. Co jakiś czas jednak dwie lub trzy klamerki się odczepiają i muszę naprawiać parasol, by się całkowicie nie rozleciał.

3 maja 2012 roku, godz. 23:08

to chyba wypada
dziękuję

danioł

Autor

In­formuję, że z dniem dzi­siej­szym 03.07.2016 wszys­tkie mo­je da­ne per­so­nal­ne, treści pi­sane, itd. są obiek­ta­mi moich praw autor­skich (zgod­nie z Kon­wen­cją Ber­neńską). W ce­lu ko­mer­cyjne­go wy­korzys­ta­nia wszys­tkich, wyżej wy­mienionych obiektów praw autor­skich, w każdym kon­kret­nym przy­pad­ku wy­maga­na jest mo­ja pi­sem­na zgo­da!

Konto utworzone 22 lutego 2010 roku

2019-09-11, godz. 0:51

MyArczi dodał(a) do zeszytu tekst i wiem że uwierzysz bo [...] autorstwa danioł

2019-08-25, godz. 10:22

2019-08-23, godz. 8:37

nicola-57 dodał(a) do zeszytu tekst jeżeli tylko [...] autorstwa danioł

2019-08-23, godz. 8:35

nicola-57 dodał(a) do zeszytu tekst prawda jest tam gdzie [...] autorstwa danioł

2019-08-23, godz. 8:33

nicola-57 dodał(a) do zeszytu tekst by zejść z krzyża [...] autorstwa danioł

2019-08-16, godz. 9:09

.Rodia skomentował(a) tekst prawda jest tam gdzie [...] autorstwa danioł